Sonntag, 3. Februar 2013

21-årig fængslet efter slag med hammer

En 21-årig mand er blevet varetægtsfængslet i fire uger, efter han under et indbrud i Aarhus-forstaden Risskov slog ud efter et 62-årigt vidne med en hammer. Det oplyser Østjyllands Politi.Den 21-årige blev efterfølgende sigtet for forsøg på vold af særlig farlig karakter, da han ikke ramte manden med hammeren. Det lykkedes således for den 62-årige mand at undvige slaget. Indbruddet fandt sted 17. januar.BNB



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/21-aarig-faengslet-efter-slag-med-hammer

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen