Mittwoch, 20. Februar 2013

Amerikanerne vil sende illegale indvandrere på porten

Et flertal af amerikanerne mener, at de fleste af landets 11 millioner illegale indvandrere bør deporteres, viser ny meningsmåling. Samtidig forsøger Obama at gennemføre en stor immigrationsreform.



via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/amerikanerne-vil-sende-illegale-indvandrere-paa-porten

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen