Samstag, 2. Februar 2013

DF tabte flere stemmer til de røde end de Konservative

Pia Kjærsgaards påstand om, at de Konservative kostede valgsejren for blå blok, bliver udfordret af ny undersøgelse.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/df-tabte-flere-stemmer-til-de-roede-end-de-konservative

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen