Montag, 11. Februar 2013

DSU angriber regeringen: I er borgerlige

Danmarks Socialdemokratiske Ungdom beskylder regeringen for at være borgerlig, når den vil skære i SUen. Det er en »farlig vej at begive sig ud på«, advarer ungdomsformanden.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/dsu-angriber-regeringen-i-er-borgerlige

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen