Danmarks Socialdemokratiske Ungdom beskylder regeringen for at være borgerlig, når den vil skære i SUen. Det er en »farlig vej at begive sig ud på«, advarer ungdomsformanden.
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/dsu-angriber-regeringen-i-er-borgerlige
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/dsu-angriber-regeringen-i-er-borgerlige
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen