Forstanderen for Lundby Efterskole, der fredag blev idømt 60 dages betinget fængsel, har sygemeldt sig.
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/efterskole-forstander-melder-sig-syg
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/efterskole-forstander-melder-sig-syg
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen