Freitag, 1. Februar 2013

Efterskole-forstander melder sig syg

Forstanderen for Lundby Efterskole, der fredag blev idømt 60 dages betinget fængsel, har sygemeldt sig.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/efterskole-forstander-melder-sig-syg

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen