Mittwoch, 20. Februar 2013

Erhvervslivet og V roser regeringen for at droppe lastbilafgift

Det vækker glæder hos Dansk Erhverv og Venstre, at regeringen har besluttet at droppe den planlagte kørselsafgift på lastbiler.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/erhvervslivet-og-v-roser-regeringen-for-at-droppe-lastbilafgift

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen