Sonntag, 3. Februar 2013

Københavnske tog har strøm igen

Efter problemer på S-togsstrækningen mellem København H og Østerport er der igen kørestrøm, så de københavnske pendlere er kommet frem.Men der må ifølge Banedanmarks hjemmeside forventes »uregelmæssig toggang« i København mandag morgen.Blandt andet er linje Bx aflyst, mens linje C, A, B og E kører hvert 20. minut.BNB



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/koebenhavnske-tog-har-stroem-igen

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen