Sonntag, 3. Februar 2013

Manglende strøm giver S-togsproblemer

Københavnske pendlere kan forvente trafikale udfordringer mandag morgen.Det oplyser Banedanmark i en kortfattet besked på hjemmesiden.- Der mangler kørestrøm mellem København og Østerport. Uregelmæssig toggang nord for København H må forventes mandag morgen.BNB



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/manglende-stroem-giver-s-togsproblemer

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen