Mindst 11 personer er blevet dræbt ved tre eksplosioner i den indiske by Hyderabad. De skyldige vil blive straffet, lyder det fra premierminister Manmohan Singh.
via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/premierminister-fordoemmer-bombeangreb-i-indien
via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/premierminister-fordoemmer-bombeangreb-i-indien
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen