Freitag, 1. Februar 2013

Skyderi skyldes internt opgør i Bandidos

Politiet formoder, at skyderi torsdag aften i Esbjerg var foranlediget af et internt opgør mellem medlemmer af Bandidos.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/skyderi-skyldes-internt-opgoer-i-bandidos

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen