Sonntag, 10. Februar 2013

Sygeplejersker slår alarm: Patientpresset stiger

På mange af landets hospitaler er der så mange indlagte patienter, at de ikke får den basale sygepleje, der har brug for, advarer Dansk Sygeplejeråd.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/sygeplejersker-slaar-alarm-patientpresset-stiger

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen