Sonntag, 3. Februar 2013

Venstre: »Morten Messerschmidt er helt galt på den«

Dansk Folkepartis medlem af Europa-Parlamentet tænker mere på partipolitiske drillerier end Danmarks bedste, lyder det fra Venstre. Også Socialdemokraterne langer ud efter nyt forslag fra Messerschmidt.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/venstre-morten-messerschmidt-er-helt-galt-paa-den

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen