Det er på høje tid, at regeringen præsenterer et udspil til en kontanthjælpsreform. Det siger Venstre, der erkender, at den borgerlige regering ikke gjorde nok i sin tid på området.
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/venstre-vil-diskutere-kontanthjaelp-med-regeringen
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/venstre-vil-diskutere-kontanthjaelp-med-regeringen
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen