Danmark, Grønland og Færøerne skal stå sammen og udnytte fordelene ved rigsfællesskabet frem for at ville stå alene. Sådan lyder det fra Venstre, efter at Siumut-partiet har ytret ønske om at træde ud af fællesskabet.
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/venstre-vil-forny-rigsfaellesskabet
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/venstre-vil-forny-rigsfaellesskabet
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen