Donnerstag, 21. Februar 2013

Venstre vil forny rigsfællesskabet

Danmark, Grønland og Færøerne skal stå sammen og udnytte fordelene ved rigsfællesskabet frem for at ville stå alene. Sådan lyder det fra Venstre, efter at Siumut-partiet har ytret ønske om at træde ud af fællesskabet.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/venstre-vil-forny-rigsfaellesskabet

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen