Selvmordsaktion mod USAs ambassade i Tyrkiets hovedstad, Ankara, var et angreb mod USA, lyder det fra venstreorienteret gruppe, der påtager sig ansvaret.
via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/venstreorienterede-gruppe-tager-ansvaret-for-ambassadebombe
via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/venstreorienterede-gruppe-tager-ansvaret-for-ambassadebombe
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen