Hvor ofte har vi ikke hørt fra godhedsindustrien og dens politiske støtter på venstrefløjen og De Radikale, at flygtninge, der kommer til Danmark udelukkende kommer, fordi de er forfulgte i deres hjemlande. Antallet af asylansøgere har derfor kun noget at gøre med graden af krig og undertrykkelse i verden, og eventuelle ydelser i Danmark har bestemt ikke nogen indflydelse på antallet af asylansøgere.
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/asyl-ansoegerne-har-ogsaa-oekonomiske-motiver
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/asyl-ansoegerne-har-ogsaa-oekonomiske-motiver
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen