Montag, 25. März 2013

Bondo efter nyt sammenbrud: Jeg er rystet

Formanden for Danmarks Lærerforening har svært ved få øje på viljen til reelle forhandlinger.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/bondo-efter-nyt-sammenbrud-jeg-er-rystet

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen