Montag, 25. März 2013

Danskere fanget i afrikanske uroligheder

Kampene i Den Centralafrikanske Republik tvinger angiveligt tre danskere til at opholde sig i en FN-lejr i landet uden at kunne komme ud. Det fortæller et familiemedlem til den ene.



via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/danskere-fanget-i-afrikanske-uroligheder

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen