Donnerstag, 21. März 2013

»Det er et KL, der er ved at gå midt over«

De røde byrødder raser over KLs lockout af lærerne på det kommunalpolitiske topmøde i Aalborg. De beskylder deres egen landsforening for at have indledt et »forrykt angreb«.

Foto: Henning Bagger






via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/det-er-et-kl-der-er-ved-at-gaa-midt-over

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen