De røde byrødder raser over KLs lockout af lærerne på det kommunalpolitiske topmøde i Aalborg. De beskylder deres egen landsforening for at have indledt et »forrykt angreb«.
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/det-er-et-kl-der-er-ved-at-gaa-midt-over
Foto: Henning Bagger
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/det-er-et-kl-der-er-ved-at-gaa-midt-over
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen