Donnerstag, 21. März 2013

»Det er helt vildt, at man gør det brugerbetalt«

Det skaber ulighed, at brugerne af den nye bro over Roskilde Fjord selv skal betale det meste af gildet, mener Enhedslisten.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/det-er-helt-vildt-at-man-goer-det-brugerbetalt-0

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen