Det skaber ulighed, at brugerne af den nye bro over Roskilde Fjord selv skal betale det meste af gildet, mener Enhedslisten.
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/det-er-helt-vildt-at-man-goer-det-brugerbetalt-0
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/det-er-helt-vildt-at-man-goer-det-brugerbetalt-0
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen