Donnerstag, 21. März 2013

»Nogle gange er det bedre ikke at sige for meget«

I Ringkøbing er hverken borgmester eller borgere meget for at tale om politik – i hvert fald ikke med fremmede journalister. Man stemmer på Venstre, for det har man altid gjort, og så er der ikke så meget mere at sige til det.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/nogle-gange-er-det-bedre-ikke-at-sige-for-meget

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen