I Ringkøbing er hverken borgmester eller borgere meget for at tale om politik – i hvert fald ikke med fremmede journalister. Man stemmer på Venstre, for det har man altid gjort, og så er der ikke så meget mere at sige til det.
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/nogle-gange-er-det-bedre-ikke-at-sige-for-meget
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/nogle-gange-er-det-bedre-ikke-at-sige-for-meget
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen