Montag, 25. März 2013

Nyankomne: Vi lærer for lidt om Danmark

Hver tredje nyankomne i Danmark lærer ikke nok på de danskuddannelser, som bl.a. skal ruste dem til arbejdsmarkedet. Det viser en brugerundersøgelse fra Social- og Integrationsministeriet.

Foto: SIMON KNUDSEN






via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/nyankomne-vi-laerer-for-lidt-om-danmark

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen