Efter den seneste tids skyderier i København har Rigspolitiet valgt at bevilge ti millioner ekstra til Københavns Politi, Københavns Vestegns Politi og Task Force Øst.Pengene skal dedikeres til indsatsen mod bander i det storkøbenhavnske område.»Vi vil ikke acceptere bandernes hærgen og alle deres kriminelle aktiviteter. Med de ekstra penge vil vi sikre, at politikredsene er i stand til at slå til mod banderne igen og igen for at lægge maksimalt pres på dem,« siger rigspolitichef Jens Henrik Højbjerg i en pressemeddelelse.
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/politiet-faar-ti-millioner-til-bandekamp
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/politiet-faar-ti-millioner-til-bandekamp
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen