Donnerstag, 21. März 2013

Trafikforlig baner vejen for brugerbetaling

Den nye bro over Roskilde Fjord skal betales delvist af bilisterne. Brugerbetaling er kommet for at blive i den danske trafik, konstaterer en forsker.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/trafikforlig-baner-vejen-for-brugerbetaling

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen