Freitag, 5. April 2013

Hvad skal vi med politikerne – når økonomernes og embedsmændenes argumenter har taget over?

Den økonomiske krise har skabt en debat, der er dikteret af embedsmandslogik og forestillingen om objektive svar på nødvendigheden. De moralske og ideologiske argumenter er blevet underkuet, og det er ulykkeligt, lyder det fra politikere og

Foto: Malte Kristiansen






via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/hvad-skal-vi-med-politikerne-naar-oekonomernes-og-embedsmaendenes-argumenter-har-t

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen