Freitag, 5. April 2013

Kommentar: Lige lovlig lige

Vi skal være lige. Alle sammen. Og vi skal være sunde. Men vi skal først og fremmest være lige. Lighed er det vigtigste. Det dækker alt. Anden konklusion kan man ikke nå frem til, hvis man læser sundhedsminister Astrid Krags (SF) kronik i Berlingske for nylig: »Alle fortjener et langt liv«. »Det kan ikke være rigtigt, at Søren i Sydhavnen lever et kortere og ringere liv end Henning i Hellerup. Det vil jeg lave om på,« skriver sundhedsministeren.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/kommentar-lige-lovlig-lige

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen