I Venstre er man godt tilfreds med den samlede vækstaftale, der onsdag aften er kommet på plads. Men aftalen kunne have været mere ambitiøs, understreger Venstre-formanden.
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/loekke-det-er-en-fin-lille-aftale
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/loekke-det-er-en-fin-lille-aftale
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen