Vækstplanen skaber mulighed for øget vækst og flere produktionsarbejdspladser i Danmark, siger erhvervs- og vækstminister Annette Vilhelmsen efter onsdagens aftale i Finansministeriet.
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/vilhelmsen-efter-vaekstplan-arbejdet-stopper-ikke-her
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/vilhelmsen-efter-vaekstplan-arbejdet-stopper-ikke-her
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen