Donnerstag, 2. Mai 2013

31-årige på stoffer legede færdselsbetjent

En 31-årig mand fra Als fik onsdag sammen med en kammerat den idé, at han ville dirigere trafikken i byen Ketting, men den 31-årige mand blev kort efter mødt af politiet, der stoppede hans forsøg på at lege færdselsbetjent, skriver jv.dk.Ved politiets ankomst fik man mistanke om, at de to kammerater havde indtaget euforiserende stoffer, og senere fandt man nogle piller på den 31-åriges bopæl.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/31-aarige-paa-stoffer-legede-faerdselsbetjent

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen