Freitag, 3. Mai 2013

Bondo: Endnu en faggruppe er blevet tromlet

Forløbet omkring konflikten med de praktiserende læger minder om lærernes konflikt, mener Anders Bondo Christensen, der kalder det grotesk at overvære.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/bondo-endnu-en-faggruppe-er-blevet-tromlet

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen