Forløbet omkring konflikten med de praktiserende læger minder om lærernes konflikt, mener Anders Bondo Christensen, der kalder det grotesk at overvære.
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/bondo-endnu-en-faggruppe-er-blevet-tromlet
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/bondo-endnu-en-faggruppe-er-blevet-tromlet
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen