Freitag, 3. Mai 2013

DF: Det er jo som et andet kommunistland

Regeringen ventes at fremsætte et lovforslag til fordel for regionerne i lægestriden. Sker det, mener DF, der er tale om et totalt sammenbrud i muligheden for at forhandle i Danmark.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/df-det-er-jo-som-et-andet-kommunistland

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen