Freitag, 3. Mai 2013

Efter 1. maj – tanker

Som socialdemokrat kæmper jeg for et stærkt og solidarisk velfærdssamfund. STÆRKT, fordi vi er fælles om at skabe og udvikle det. SOLIDARISK, fordi det er for os alle. Vi glemmer ofte at minde hinanden om det, men ingen mennesker kommer jo til rigdom helt alene. Ingen rige mennesker i Danmark har selv bygget deres EGNE skoler og veje. Ingen virksomhedsejere har SELV uddannet deres dygtige personale, trukket på helt EGEN forskning, eller er fuldt beskyttet af EGNE politifolk.

Foto: Steen Brogaard/Folketinget






via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/efter-1.-maj-tanker

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen