Donnerstag, 2. Mai 2013

Fængslet amerikaner bliver handelsobjekt

Nordkorea har dømt en amerikansk turist til 15-års indespærring i arbejdslejr, muligvis for at have taget billeder af sultne børn. Han skal bruges som objekt i forhandlinger med USA, men opholdet kan blive langvarigt.

Foto: JACKY CHEN






via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/faengslet-amerikaner-bliver-handelsobjekt

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen