Freitag, 3. Mai 2013

Kuffertejer afblæser bombemistanke på Næstved Rådhus

Medarbejderne på Næstved Rådhus kan igen komme tilbage til arbejdet, efter de har været evakueret fredag formiddag. Det fortæller vagtchefen hos Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi.En anmeldelse om mistanke til en efterladt kuffert i rådhusets administrationsbygning tikkede ind hos politiet kort efter klokken ni, og derfor satte politiet beredskabet i gang, så medarbejderne på rådhuset blev evakueret, området blev afspærret, og der blev sendt bud efter bomberydderen Rullemarie.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/kuffertejer-afblaeser-bombemistanke-paa-naestved-raadhus

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen