Medarbejderne på Næstved Rådhus kan igen komme tilbage til arbejdet, efter de har været evakueret fredag formiddag. Det fortæller vagtchefen hos Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi.En anmeldelse om mistanke til en efterladt kuffert i rådhusets administrationsbygning tikkede ind hos politiet kort efter klokken ni, og derfor satte politiet beredskabet i gang, så medarbejderne på rådhuset blev evakueret, området blev afspærret, og der blev sendt bud efter bomberydderen Rullemarie.
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/kuffertejer-afblaeser-bombemistanke-paa-naestved-raadhus
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/kuffertejer-afblaeser-bombemistanke-paa-naestved-raadhus
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen