Mittwoch, 1. Mai 2013

Nordkorea idømmer amerikaner 15 års hårdt arbejde

NORDKOREA: Nordkoreas højesteret har idømt den amerikanske statsborger Kenneth Bae 15 års hårdt arbejde i Nordkorea for forbrydelser mod landet, oplyser det nordkoreanske nyhedsbureau KCNA ifølge Reuters.Kenneth Bae har været tilbageholdt siden november.BNB/Reuters



via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/nordkorea-idoemmer-amerikaner-15-aars-haardt-arbejde

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen