Sundhedsminister Astrid Krag (SF) fremsætter et forslag til et lovindgreb i konflikten mellem læger og Danske Regioner kl. 12.00.
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/regeringen-griber-ind-i-laegekonflikt-kl.-12
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/regeringen-griber-ind-i-laegekonflikt-kl.-12
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen