Donnerstag, 2. Mai 2013

Regionerne ønsker indgreb i læge-konflikt

Regionerne vil ikke tilbage til forhandlingsbordet med lægeforeningen.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/regionerne-oensker-indgreb-i-laege-konflikt

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen