nyheder
Donnerstag, 2. Mai 2013
Regionerne ønsker indgreb i læge-konflikt
Regionerne vil ikke tilbage til forhandlingsbordet med lægeforeningen.
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/regionerne-oensker-indgreb-i-laege-konflikt
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen
‹
›
Startseite
Web-Version anzeigen
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen