USA: Et SAS-fly, der var på vej til at flyve til Oslo, fik onsdag aften lokal tid beskadiget sin venstre vinge, da den på tilkørsel til startbanen i Newark-lufthaven nær New York ramte bagenden af en ExpressJet på vej til Nashville.Ifølge TV-stationen NBC 4 New York, kørte SAS-flyet af typen Airbus 380 bag det amerilanske fly og skulle dreje til højre, hvorfor dets vinge svingede ud og ramte bagenden af det forankørende fly. Ingen af passagererne i de to fly noget til ved uheldet, men det amerikanske fly måtte trækkes tilbage til gaten, mens SAS-flyet selv kunne taxie tilbage.
via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/sas-fly-fik-klippet-vingen-i-new-york
via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/sas-fly-fik-klippet-vingen-i-new-york
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen