Microsoft er allerede begyndt at integrere Skype i sin browserbaserede Outlook-tjeneste på de store markeder, og der ventes ikke at gå lang tid, før man i Danmark ikke længere behøver at installere Skype for at skype.
via www.b.dk http://www.b.dk/tech/snart-kan-du-skype-via-browseren
via www.b.dk http://www.b.dk/tech/snart-kan-du-skype-via-browseren
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen