Freitag, 3. Mai 2013

Østjyderne skal hjælpe politiet med at jagte cykeltyve

Ser man en cykel parkeret et atypisk sted i Østjylland, er det værd at kontakte politiet. En ny indsats betyder nemlig, at betjente så rykker ud og tjekker, om den er stjålet.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/oestjyderne-skal-hjaelpe-politiet-med-at-jagte-cykeltyve

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen