Lørdag slutter den kæmpemæssige københavnske gadefest Distortion, og set med politiets øjne er aftenens arrangement på Refshaleøen foreløbig forløbet fint.»Der er en rigtig god stemning derude. Vi har haft en enkelt anholdelse for kørsel i påvirket tilstand, men ellers opfører folk sig pænt. Det skal de også, for vi er massivt til stede,« siger vagtchef Henrik Olesen fra Københavns Politi.Han anslår at, der kort før klokken 21 lørdag aften er mellem 5.000 og 6.000 festdeltagere samlet på Refshaleøen.BNB
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/fredelig-afslutning-paa-distortion
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/fredelig-afslutning-paa-distortion
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen