Boligområde i Odense fortsat afspærret efter fund af kemikalier mandag aften. Tirsdag eftermiddag blev lejlighedens beboer fængslet i fire uger.
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/40-aarig-faengslet-efter-fund-af-kemikalier
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/40-aarig-faengslet-efter-fund-af-kemikalier
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen