Dienstag, 2. Juli 2013

40-årig fængslet efter fund af kemikalier

Boligområde i Odense fortsat afspærret efter fund af kemikalier mandag aften. Tirsdag eftermiddag blev lejlighedens beboer fængslet i fire uger.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/40-aarig-faengslet-efter-fund-af-kemikalier

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen