Dienstag, 2. Juli 2013

Danskerne vil gerne gøre mere selv på nettet

På 17 udvalgte områder har digital selvbetjening nu sammenlagt udrangeret papirblanketterne i kommunerne, men der er stadig lang vej igen til målet om 80 procents digitalisering i 2015.



via www.b.dk http://www.b.dk/tech/danskerne-vil-gerne-goere-mere-selv-paa-nettet

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen