Statsminister Helle Thorning-Schmidt (S) er torsdag vært for FNS generalsekretær, Ban Ki-moon, som kommer til Danmark for at deltage i åbningen af den nye FN-by i København.Foruden selve åbningen af FN-byen skal Helle Thorning-Schmidt og Ban Ki-moon blandt andet diskutere borgerkrigen i Syrien, situationen i Afghanistan samt generalsekretærens globale uddannelsesinitiativ.De to mødes i Statsministeriet og holder klokken 12.30 torsdag et fælles pressemøde i FN-byen, der ligger ved Københavns Nordhavn.BNB
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/thorning-faar-besoeg-af-ban-ki-moon
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/thorning-faar-besoeg-af-ban-ki-moon
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen