Freitag, 2. August 2013

Fortsat afbrændingsforbud i jyske kommuner

På trods af regn de seneste dage er naturen fortsat meget tør, og derfor fastslår Beredskabschef i Kolding Kommune, Søren Ipsen, at det er nødvendigt at fastholde afbrændingsforbuddet.Beredskabscheferne i Vejle, Fredericia, Middelfart, Billund og Kolding har derfor fredag besluttet at opretholde afbrændingsforbuddet, der har været gældende siden torsdag 18. juli 2013. Forbuddet omfatter brug af åben ild og afbrænding. Dog må man gerne stadig bruge grill, etablerede bålsteder ved stranden og flytbare bålsteder i villahaver og lignende.BNB



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/fortsat-afbraendingsforbud-i-jyske-kommuner

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen