Den første kamp i Superligaens tredje runde var et tidligt top-opgør i sæsonen. Her tog FC Midtjylland imod Sønderjyske, og det slap hjemmeholdet bedst fra med en fortjent 2-1 sejr, der blev fightet hjem mod de velorganiseret gæster.
via www.b.dk http://www.b.dk/sport/iskolde-fc-midtjylland-topper-superligaen-efter-ny-sejr
via www.b.dk http://www.b.dk/sport/iskolde-fc-midtjylland-topper-superligaen-efter-ny-sejr
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen