Freitag, 2. August 2013

Odenseaner fængslet for at smide varm te i hovedet på søster

Fire uger må en 25-årig odenseansk mand bag tremmer, efter han angiveligt har kastet skoldhed te i ansigtet og ned over skulderen på sin søster.Ifølge Fyns Politi er manden sigtet for grov vold, og ved Retten i Odense blev han fredag eftermiddag varetægtsfængslet.Anklagemyndigheden krævede dørene lukkede ved retsmødet, så oplysninger ikke slap ud til offentligheden. Derfor er der ikke på nuværende tidspunkt flere informationer omkring sagen, ligesom politiet heller ikke kan fortælle om årsagen til den formodede handling.BNB



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/odenseaner-faengslet-for-at-smide-varm-te-i-hovedet-paa-soester

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen