Fire personer kom lettere til skade, da en kvindelig bilist mandag morgen kørte ind i et busstoppested i Aarhus.»Kvinden kommer kørende ad Grenåvej og skal svinge til venstre af Vejby Centervej. Uvist af hvilken grund mister hun pludselig herredømmet over sin bil og kører først ind i en lygtepæl og derefter direkte ind i et busstoppested,« fortæller vicepolitikommissær Thomas Hinge fra Østjyllands Politi til bt.dk.Politiet fik anmeldelsen kort efter halv otte mandag morgen, og i første omgang lød meldingen på en alvorlig ulykke. Heldigvis gik det ikke så galt som frygtet.
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/bilist-rammer-flere-ventende-ved-busstoppested
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/bilist-rammer-flere-ventende-ved-busstoppested
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen